ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Υπεγράφη η συμφωνία Cosco - Hewlett Packard παρουσία του Πρωθυπουργού

Αφορά στην την αποκλειστική μεταφορά εμπορευμάτων της HP σε όλη την Ευρώπη μέσω του Πειραιά
Την Παρασκευή  παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά υπογράφτηκε η συμφωνία ανάμεσα στην Cosco και στη Hewlett Packard για την αποκλειστική μεταφορά εμπορευμάτων της HP σε όλη την Ευρώπη μέσω του Πειραιά.
Η εφοδιαστική και μεταφορική δραστηριότητα της HP ανέρχεται συνολικά σε 50 δισ. δολάρια, το μεγαλύτερο ποσοστό της οποίας αφορά
δραστηριότητες που θα κατευθυνθούν στον Πειραιά, ενώ υπολογίζεται ότι η σημερινή οριστική υπογραφή της συμφωνίας θα αυξήσει το τοπικό φορτίο του Πειραιά έως και κατά 50%.
Στόχος της κυβέρνησης είναι να μετατρέψει την Ελλάδα σε διαμετακομιστικό κέντρο για την ευρύτερη περιοχή, μέσω της οποίας θα διακινούνται φορτία από και προς την Απω Ανατολή. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ότι σε περίπτωση που η HP επιδείξει και εμπράκτως την εμπιστοσύνη της στον Πειραιά και την Cosco, πολλές εταιρείες θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο.

Ενδιαφέρον για τη μεταφορά των προϊόντων τους μέσω του λιμανιού του Πειραιά έχουν εκδηλώσει εταιρείες όπως η Dell, η LG, η Samsung, η Lenovo, η Sony και η Hyundai.

«Κλειδί» η σύνδεση με το Θριάσιο

Θεμέλιο της συμφωνίας και κίνητρο για την έλευση και άλλων πολυεθνικών στον Πειραιά, έβαλε η σύνδεση του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας με τον σιδηρόδρομο.

Η σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει το εμπορικό λιμάνι του Ικονίου με το Θριάσιο πεδίο, συνολικού μήκους 17 χιλιομέτρων, άρχισε να λειτουργεί από χθες το μεσημέρι.

Τη γραμμή, μέσω της οποίας θα εκτελούνται μόνο εμπορευματικά δρομολόγια, εγκαινίασαν ο υπουργός Ανάπτυξης και Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης, παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας Κώστα Μουσουρούλη και των εκπροσώπων της Cosco στην Ελλάδα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πρώτο διάστημα θα διακινεί τα προϊόντα της HP με δύο τρένα την εβδομάδα, χωρητικότητας 40 κοντέινερ το καθένα, με την προοπτική ο αριθμός τους σταδιακά να αυξάνεται, ώστε το 2015 η συχνότητα να φτάσει τα πέντε τρένα την ημέρα. Μόνο από τη δραστηριότητα αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσδοκά ενίσχυση των εσόδων της κατά περίπου 20-25 εκατομμύρια ευρώ τον πρώτο χρόνο!

Ηδη η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτή την περίοδο «τρέχει» όλες τις απαραίτητες διακρατικές συμφωνίες με τις Αρχές της Ουγγαρίας, της Τσεχίας, των Σκοπίων και της Σερβίας.

Εξαιρετικά σημαντικό έργο, το οποίο θα έχει ιδιαίτερα μεγάλη σημασία για το λιμάνι του Πειραιά, χαρακτήρισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Μεταφορών τον σιδηροδρομικό άξονα Ικονίου - Θριασίου. «Το λιμάνι του Πειραιά, που ήταν αποκομμένο, μπαίνει σε μια νέα εποχή συνδυασμένων μεταφορών», τόνισε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι η εν λόγω γραμμή αποτελεί τη βάση της συμφωνίας Cosco - HP που υπογράφεται σήμερα.

Από την πλευρά του ο υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «η άφιξη του τρένου στο Ικόνιο θα κάνει το λιμάνι να πετάει.

Το έργο περιελάμβανε την κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους με σηματοδότηση και τηλεπικοινωνίες, η αρχή της οποίας βρίσκεται στα δυτικά όρια του λιμένα Ικονίου, στην περιοχή του Περάματος, και το πέρας της συνδέεται με τον νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών - Κορίνθου, στην περιοχή του Θριασίου Πεδίου.
Η νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή Ικόνιο - Θριάσιο, συνολικού κόστους 156,6 εκατ. ευρώ, έχει μήκος 17 χιλιομέτρων και η ταχύτητα που μπορεί να αναπτυχθεί σε αυτήν φτάνει τα 90 χιλιόμετρα την ώρα.

Η χωρητικότητα της γραμμής είναι 32 αμαξοστοιχίες ή 16 ζεύγη αμαξοστοιχιών των 1.780 τόνων την ημέρα, με ημερήσια δυναμικότητα τη μεταφορά συνολικά 700 κοντέινερ. Σε πρώτη φάση θα χρησιμοποιηθεί για τη διακίνηση των προϊόντων της HP, τα οποία από το λιμάνι του Πειραιά θα κατευθύνονται μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης στο Ικόνιο και θα συνεχίζουν από τον ΠΑΘΕΠ στην Ειδομένη προκειμένου να προωθηθούν στα Σκόπια, στη Σερβία, στην Ουγγαρία, στην Αυστρία και στην Τσεχία, μετατρέποντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε κρίκο της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας.
ΤΟ ΒΗΜΑ

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις