Διαβάστε ΟΛΗ την ιστορία και θα καταλάβετε γιατί ΔΕΝ πρέπει να εμπιστεύεστε την WIND.
Ταλαιπωρία,
περιπέτεια ή και αφέλεια;…..
…..να νομίζει κανείς ότι μπορεί να φύγει από
τον ΟΤΕ αναίμακτα;
Προσπαθώντας να
μειώσουμε τις δαπάνες μας και κατόπιν τηλεφωνικής προσφοράς από την WIND, αποδεχτήκαμε και προχωρήσαμε σε
αίτηση αλλαγής παρόχου σταθερής τηλεφωνίας από τον ΟΤΕ στη WIND. Το
κίνητρο ήταν η πολύ καλή
οικονομική προσφορά της δεύτερης εταιρίας έναντι της πρώτης. Στις 16/3/2015
υπογράψαμε σύμβαση με τη WIND
και λάβαμε ενημέρωση με μήνυμα στο κινητό ότι η μεταφορά θα γίνει στις
27/3/2015, ημέρα Παρασκευή.
Πράγματι, στις
27/3/2015 και ώρα μεταξύ 10:30 με 11:30 το πρωί διεκόπη η τηλεφωνική σύνδεση και το διαδίκτυο.
Από εκεί αρχίζει η περιπέτειά μας. Μέχρι τις 16/4/2015, μας γνωστοποιούσαν
μέσω πολλαπλών SMS
ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και ότι θα αποκατασταθεί βλάβη εντός 3 εργασίμων
ημερών. Η τελευταία ενημέρωση έλεγε ότι η οριστική λύση του προβλήματος θα
δοθεί στις 20/4/2015.
Τελικώς στις
20/4/2015
και ώρα 8:42 ενημερωθήκαμε επίσημα με sms ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί και πράγματι η
τηλεφωνική σύνδεση λειτουργεί κανονικά. Στο διάστημα αυτό που επικοινωνούσαμε
με την WIND μας διαβεβαίωναν ότι δεν θα υπάρχει χρέωση για όλο αυτό το διάστημα
αφού υπήρχε βλάβη και δεν λειτουργούσε η τηλεφωνική γραμμή με υπαιτιότητα της WIND.
Επίσης, στο συμβόλαιο που υπογράψαμε, αναφέρεται το ποσό των
20 ευρώ μηνιαίως ως πάγιο και 15 ευρώ ως τέλη ενεργοποίησης.
Όπως βλέπετε και μόνοι
σας τα ποσά δεν συμφωνούν και υπάρχουν χρεώσεις σε ημερομηνίες με
αποδεδειγμένη βλάβη. Επιπροσθέτως ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού είναι η
5/4/2015!
Συμπέρασμα:
Timeo
WIND et dona ferentem (Φοβού την WIND και δώρα φέρουσα…)
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Μάριος Δαραβίγκας
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια και παρατηρήσεις