ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Τι άλλο να φοβηθώ;

γράφει ο Αρίσταρχος
Δεν υπάρχει Έλληνας αθώος;
Τελευταία και μόλις επιτέλους έγινε κατανοητό τοις πάσι πως ο ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται ante portas Μαξίμου άρχισαν οι του κινδύνου ατάκες για καταστροφή και κατάρρευση. Μέχρι και κει στον Καναδά βλέπουν την Ελληνική “εντροπία/παραφωνία” εμπόδιο στα σχέδια της παγκοσμιοποίησης (msn.com/11/12/2014). Σιγά μη φταίμε και για τους σεισμούς στον Ειρηνικό αλλά…
Ρε παιδιά τι άλλο χειρότερο πια να πάθω; Βγήκα σύνταξη στα 58 πριν την κρίση και αφού πλήρωσα σε ΙΚΑ και ΕΤΑΜ ένα σκασμό λεφτά για βαριά ασφάλιση. Δεν είναι που μου τα μειώσατε 40% αλλά μου φορτώσατε φόρους και αυξήσεις και ανεργία… Το τελευταίο ξέρετε τι σημαίνει; Τρία άνεργα ή απλήρωτα
με πτυχία παιδιά, και εγώ χωρίς λεφτά! Και ότι έχτισα στα σκυλίσια μου χρόνια, τότε που έτρεχα να δημιουργηθώ ,κάτω από την απειλή της αρπαγής. Θέλω να πάρω ένα φτηνό παιγχνίδι στα εγγόνια μου και δεν μπορώ! Παίρνω λεφτά και την άλλη μέρα έχω μονάχα κέρματα.
Έχασα την αξιοπρέπειά μου.
Έχασα την εμπιστοσύνη μου.
Έχασα τα όνειρά μου και…
Κινδυνεύω, οσονούπω, να χάσω και το σπίτι μου
Τι άλλο να φοβηθώ πως θα μου φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ;
Ακόμα για μυαλό θα δουλεύουμε; Πότε επί τέλους θα γίνουμε σοβαροί;
Οι υπαίτιοι του εγκλήματος κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας και σεις οι περί την εξουσία δεν τους συλλαμβάνετε. Γιατί;
Δεν υπάρχει ένας Έλληνας αθώος;

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις