ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΙΠΠΟΑΝΘΥΠΑΤΟΣ

Η παραγγελιά και η στάση του αγράμματου Αγωνιστή ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ, (που αποσχίστηκε από την οθωμανική τυραννία) προς απάντηση του παχύδερμου υβριστού Ιπποανθυπάτου...
"Η Κυβέρνηση, όταν πήγαμε διά τους αναντίους να τους πολεμήσουμε, μας είπε, διά να τους αδυνατίσουμε, όσους ανθρώπους μπορέσουμε να τους τραβούμε από αυτούς και να τους πλερώνουμε εξ ιδίων μας και ύστερα μας πλερώνει η Κυβέρνηση και τους βαστάγει από τους καταλόγους των αναντίων. Πήρα κ' εγώ καμπόσους του Νοταρά ανθρώπους και του Σισίνη. Ο Κουντουργιώτης πήγε εις τη Νύδρα κι' άφησε εις το ποδάρι του τον Αναγνώστη Οικονόμου Νυδραίο. Του είπα να μου δώση αυτούς τους μιστούς να πλερώσω τους ανθρώπους και να λάβω κι ό,τι έδωσα. Λέγει του Παπαφλέσια, μου δίνει τους παράδες, ό,τι μόκανε. όμως να τους χαρίσω τις πιστιόλες μου, ότι της λιμπίστη. Του παράγγειλα κ' εγώ να τους γαμήσω το κέρατο, όχι θα του δώσω τ' άρματά μου, οπού τάχω από δεκαοχτώ χρονών παιδί. Τον μούτζωσα και δεν του ξαναμίλησα. Πήγε κι' ο Κωσταντής Λευκάδιος και του ζήτησε τους μιστούς, και του πήρε τις πιστιόλες του. Κ' είχε ξύλινες 'σ το ζουνάρι του. τον ρώτησα και μου το είπε. Ορίστε κ' Αρβανίτικη αρετή. Ως τώρα είχαμε Βλάχικη, Κεφαλλωνίτικη, Φαναργιώτικη. ορίστε κ' Αρβανίτικη. Να δικαιοσύνη, να κυβερνήται των νέων Ελλήνων!"
(Ιωάννης Μακρυγιάννης, Απομνημονεύματα, κεφ. 6)
και για την αντιγραφή, ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις