ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Της «μαχόμενης» δημοσιογραφίας…το κάγκελο!

Τι θα γίνει πιά με αυτή την "μάχη της ενημέρωσης" την οποία δίνουν καθημερινά τα κανάλια; Εν μέσω θυέλλης «κορωαναϊού» έχουμε την κλεισούρα μας, έχουμε τα προβλήματά μας, έχουμε και τον υπέρμετρο ζήλο του κάθε δημοσιογραφίσκου να μας πληροφορήσει…σώνει και καλά! 
Ωραία, θα αναρωτηθεί εύλογα κανείς, οι γιατροί μάχονται για να σώσουν ανθρώπινες ζωές με εχθρό συγκεκριμένο, όσο
«αόρατος» και να είναι ο ιός.
Το ρήμα μάχομαι, π.χ. μάχομαι για την πατρίδα μου, για τα δικαιώματά μου κ.τ.λ. υποδηλώνει ότι προσπαθώ να υπερασπίσω την πατρίδα μου, τα δικαιώματά κ.τ.λ. μου από έναν πολέμιο που τον έχω μπροστά μου και τον βλέπω…
Εκείνοι οι δημοσιογράφοι που μάχονται, όπως ισχυρίζονται, για την ενημέρωσή μας ποιόν εχθρό έχουν; Και μη μου πείτε ότι είναι οι εκάστοτε κυβερνώντες με τους οποίους είναι «κ@λ@ς και βρακί» γιατί θα αρχίσω να γελάω!
O εχθρός της ενημέρωσης που τους έχουν δώσει εντολή να μας «πλασάρουν» είμαστε όλοι εμείς οι νοήμονες της μειοψηφίας που δεν θέλουμε να γίνουμε μέλη της αγέλης.  Μιας και μια απλή κατσίκα «δεν μασάει…ταραμά» πολύ περισσότερο εμείς δεν μασάμε «κουτόχορτο»!
Ο Παντεπόπτης

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις