ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Βαρεμένος Άδωνις

Ο άπελπις (και ουχί πλέον φέρελπις) Άδωνις, μας είπε σήμερα από τηλεοράσεως, σπάζοντας την μονοτονία των επί ημερησίας βάσεως γυρολογικών εμφανίσεών του, ότι αν γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, θα κλείσουν οι τράπεζες και ότι ο ίδιος θα μεταφέρει τα χρήματά του στο εξωτερικό, επειδή δεν γουστάρει να του τα φάει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος…
Συμπέρασμα πρώτο: ο Άδωνις έχει λεφτά.
Συμπέρασμα δεύτερο: ο Άδωνις είναι
βέβαιος  ότι ο κ. Βαρεμένος, τρώει λεφτά.
Συμπέρασμα τρίτο: ο Άδωνις παρακινεί τους Έλληνες
να βγάλουν τα χρήματά τους στο εξωτερικό.
Όμως εγώ που έχω 1500 ευρώ στην τράπεζα, γιατί πρέπει να αφήσω την συγκυβέρνηση και τον Άδωνι, να τρώνε τα λεφτά μου με τους παράνομους - αντισυνταγματικούς φόρους και χαράτσια;;;
Θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ και, στην συνέχεια, ακολουθώντας το παράδειγμα του Αδώνιδος, θα τα μεταφέρω στο εξωτερικό. Έτσι θα είμαι τριπλά κερδισμένος: 
ΚΑΙ τα λεφτά μου θα σώσω από τους φόρους, 
ΚΑΙ δεν θα κινδυνεύσω να μου τα φάει ο Βαρεμένος, 
ΚΑΙ δεν θα ξανακούσω τον Άδωνι να λέει τέτοιες μαλ…..ες!
Τςςς

2 Σχόλια:

iojik είπε...

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι ο Άδωνις λέει το αυτονόητο και ότι ο κλασσικός ελληνούμπας δεν θα βάλει μυαλό ποτέ και θα ψηφίζει πάντα αυτόν που του λέει ευχάριστα λόγια.Το τέλος του βόθρου είναι αναπόφευκτο.

Ανώνυμος είπε...

Που ειναι ο καραγιαννιδηs;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;η λουλου του σγουρου....το λαμογιο η βαμμενη κωμη με την ελαφρωs μεταχειρισμενη μπουμπουκα......τηs την εκανε ο παππουs νααααααααααααααααααααααααα μια τρουπα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΙΑΣ

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις