ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Άρχισαν πάλι να υποτονθορύζουν στα τηλεπαράθυρα >>> την λύση της οικουμενικής ή κυβερνήσεως σωτηρίας ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε >>> προκειμένου να "βγεί η χώρα από την κρίση" >>> Μα καλά, πως γίνεται όλοι αυτοί που όταν ο καθένας ξεχωριστά όταν κυβερνούσε την χώρα >>> μας οδηγούσε στην οικονομική καταστροφή και στην διάλυση >>> τώρα ισχυρίζονται πως όλοι μαζί, ενωμένοι θα μας σώσουν;;;!!!! >>> Κλασσικό σχήμα λογικού αδιεξόδου που θα ζήλευαν ακόμη και οι Στωικοί ή οι μαθητές της Ελεατικής Σχολής...
__________________________________________________________________________________________________

Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014

Οι "αλχημιστές" της γνώσης εκδικούνται ξανά τη ΧΗΜΕΙΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  Ε.Κ.Μ.-Π.Α.Σ.Κ. –Ανεξ. Χημικών
σχετικά με τις δηλώσεις Α. Λοβέρδου για τα εξεταζόμενα μαθήματα στις Πανελλήνιες Εξετάσεις
Οι "αλχημιστές" της γνώσης εκδικούνται ξανά τη ΧΗΜΕΙΑ
 Θα καούν από μόνοι τους στην πυρά της λαϊκής οργής αν δεν ανακρούσουν «πρύμναν»
Την τελευταία περίοδο, στη σελίδα του στο fb ο κ. Υπουργός Παιδείας δημοσιοποίησε τις σκέψεις του σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα των Πανελληνίων Εξετάσεων, αναφέροντας ότι δεν θα κάνει καμία αλλαγή πέρα από την επανεισαγωγή του μαθήματος της
Πληροφορικής, το οποίο θεωρεί απαραίτητο για την πρόσβαση των μαθητών στα τμήματα της Πληροφορικής των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ.  Βέβαια παρέλειψε να αναφέρει ότι το κάνει αυτό, τροποποιώντας βιαίως τον τελευταίο νόμο που ψηφίστηκε και από τον ίδιο, πριν ένα χρόνο, και ο οποίος νόμος εξορθολόγιζε το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.
Έτσι γίνεται προσπάθεια να περιθωριοποιηθεί προκλητικά, ξανά, το μάθημα της Χημείας, που αποτελεί βασικό μάθημα όλων των θετικών επιστημών. Υπενθυμίζουμε ότι σε όλα τα Ευρωπαϊκά και Διεθνή συστήματα, όπως το Ιnternational Baccalaureat (I.B.), για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, εξεταζόμενο μάθημα είναι η Χημεία και όχι ο Προγραμματισμός.
Το ερώτημα που τίθεται είναι τι προέκυψε μέσα σ’ ένα χρόνο και ο νέος υπουργός αλλάζει αυτό που ο ίδιος υπερψήφισε; Όλες οι ενδείξεις, για τους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ, τείνουν στο γεγονός ότι τα κίνητρα του είναι η εξυπηρέτηση των συντεχνιακών συμφερόντων και πιέσεων, που βέβαια ουδεμία σχέση έχουν με τον κοινά αποδεκτό στόχο για την περαιτέρω αναβάθμιση της εκπαίδευσης, τόσο για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πολίτη όσο και την ολοκληρωμένη προετοιμασία των μαθητών για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια, ώστε και αυτά να λειτουργούν αποτελεσματικά και οι νέοι επιστήμονες να είναι επαρκείς και ανταγωνιστικοί. Ας ζητήσουν τη γνώμη των θεσμικών οργάνων των Πανεπιστημίων.  Πρωτεργάτες των πιέσεων αυτών είναι πολλοί στενοί συνεργάτες του, που υπηρετούν στο γραφείο του στο Υπουργείο.
Δεν θέλουμε να το πιστέψουμε αλλά η μέχρι τώρα στάση του κ. Υπουργού να αρνείται πεισματικά και προκλητικά να δεχτεί ο ίδιος το προεδρείο της ΕΕΧ, θεσμοθετημένου συμβούλου της Πολιτείας, καταδεικνύει  την αστήρικτη και εξωθεσμική μεθόδευση που γίνεται.
Η παράταξη μας δεν προτίθεται να μπει στη λογική του «διαίρει και βασίλευε¨ μεταξύ επιστημόνων διαφορετικών ειδικοτήτων, ούτε να ακολουθήσει τις προκλήσεις θερμοκέφαλων.
Ως δύναμη ευθύνης και λογικής προτείνουμε για τις σχετικές σχολές να εξετάζεται το μάθημα της Πληροφορικής ως ειδικό μάθημα, όπως το σχέδιο στα τμήματα και τις σχολές που θα το ζητήσουν.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις