ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Γιατί με τον υποψήφιο Δήμαρχο Σταύρο Καλαφάτη;

Αγαπητοί φίλοι,
Η συνεχής προσπάθειά μου μέσα από τις παρεμβάσεις μου στα κοινά, είναι να προσφέρω στον συμπολίτη μου πέρα από κομματικές και ιδεολογικές τοποθετήσεις. Έτσι λοιπόν μπροστά στο συμφέρον των συμπολιτών μου δεν διστάζω να ακολουθήσω τον Χρήστο Μάτη και να συνεργαστούμε με τον Υποψήφιο Δήμαρχο Σταύρο Καλαφάτη εφόσον δεν υπάρχει κομματική χροιά στον συνδυασμό "Εντάξει" και επειδή με έπεισε για το δίκαιο.

Αποτελεί τιμή στο πρόσωπό μου, η εμπιστοσύνη να συμμετάσχω στο συνδυασμό “Εντάξει”, διότι ούτε αντιπολιτεύομαι, ούτε συμπολιτεύομαι κανέναν, αλλά συμφωνώ εξ ορισμού με ότι συμβάλλει και αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής και οδηγεί στην λύση των προβλημάτων της πόλης μας. Απλοί πολίτες όλοι μας, νέοι άνθρωποι της καθημερινότητας που ζουν και αγαπούν την πόλη τους, πήραμε την πρωτοβουλία να κάνουμε κάτι οι ίδιοι, επιτέλους γι αυτήν, χωρίς καμία ιδιοτέλεια.

Η παράταξη “Εντάξει” του υποψηφίου Δημάρχου Σταύρο Καλαφάτη, είναι μια δημοτική παράταξη που παρουσιάζει τη μορφή μιας πλατειάς λαϊκής οργάνωσης, ανοιχτή σε κάθε πολίτη που συμφωνεί με τις αρχές της και είναι διατεθειμένοι με συνέπεια και ανιδιοτέλεια να τις υπηρετήσουν. Αποφάσισα λοιπόν να ενώσω τις δυνάμεις μου με όσους ακολούθησαν και αυτούς που θα ακολουθήσουν.
Δημήτρης Ν. Τσαϊλάς

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις