ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Τα κτήνη της ΔΟΥ Κηφισίας κατάσχεσαν 100 ευρώ από τραπεζικό λογαριασμό πολίτη που προορίζονταν για φάρμακα!

Μπήκε σε εφαρμογή ο “ξαφνικός θάνατος” των καταθέσεων, όπως καταγγέλλει αναγνώστης του makeleio.gr που του πήραν 100 ευρώ που είχε όλα και όλα στον τραπεζικό λογαριασμό του, δηλαδή τα “κοράκια” του Υπουργείου Οικονομικών δεν αφαιρούν πλέον από το ποσό κάποια δόση ή μέρους της οφειλής αλλά του συνόλου που
σημαίνει ότι θα υπάρξουν φαινόμενα… αδειάσματος λογαριασμών!
Διαβάστε την σχετική καταγγελία:
“Πήγα σήμερα στην τράπεζα Πειραιώς να κάνω ανάληψη από τον λογαριασμό μου στον οποίο είναι συνδικαιούχος και η γυναίκα μου, ποσού 100 ευρώ, τα οποία κατέθεσε χθες η πεθερά μου για να αγοράσω φάρμακα για την κόρη της.
Στο ΑΤΜ διαπίστωσα με έκπληξή μου ότι ενώ το λογιστικό υπόλοιπο ήταν 102 ευρώ, το διαθέσιμο προς ανάληψη ποσό ήταν 0 ευρώ. Απευθύνθηκα λοιπόν σε μια υπάλληλο η οποία αφού έλεγξε τον λογαριασμό με πληροφόρησε ότι η ΔΟΥ Κηφισιάς είχε προβεί σε κατάσχεση του συνολικού ποσού που υπήρχε στον λογαριασμό, δηλαδή 102 ευρώ, για μια οφειλή ύψους 400 ευρώ περίπου που είχε η γυναίκα μου και έναντι της οποίας κατέθετε κάθε μήνα 50 ευρώ .
Δηλαδή, με λίγα λόγια, επειδή η γυναίκα μου χρωστούσε στην εφορία 400 ευρώ και κάθε μήνα έδινε έναντι από ένα πενηντάρικο, οι αλήτες της ΔΟΥ έκριναν ότι έπρεπε να κάνουν κατάσχεση και στο κατοστάρικο που υπήρχε στον λογαριασμό μας και προοριζόταν για φάρμακα.
Δεν έχει νόημα να βρίσω, δεν έχει νόημα να διαμαρτυρηθώ, αλλά ελπίζω στην ίδια θέση και με τις ίδιες συνθήκες και προϋποθέσεις που βρεθήκαμε σήμερα, η γυναίκα μου και εγώ, να βρεθούν σύντομα τόσο οι εκτελεστές όσο και οι εμπνευστές της κατάσχεσης των 102 ευρώ που προορίζονταν για φάρμακα.”

Χ.Κ.
Σχόλιο makeleio.gr: Σας γνωρίζουμε ότι τα στοιχεία για την καταγγελία του αναγνώστη μας είναι στη διάθεση κάθε αρμόδιας προς τούτο Αρχής για κάθε σχετικό έλεγχο.

http://www.makeleio.gr/

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις