ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Μαρκεζίνης: Εγώ είμαι σκεπτόμενος άνθρωπος, δεν είμαι δημοσιογράφος...

Τον έφτυσε κανονικά. Ο Μανώλης Καψής, αδύνατος όπως είναι στη βαριά φιλοσοφία, πήγε να στριμώξει το φιλόσοφο Μαρκεζίνη κι άρπαξε τις σφαλιάρες του. "Διασκεδάζω τη συνέντευξη μαζί σας" , του 'πε ο Βασίλειος, μόλις τον άκουσε να τον αποκαλεί "Τουρκοφάγο" .
"Διαφωνώ μαζί σας" , του 'πε ο Καψής, για να πάρει την απάντηση, "καλά κάνετε, εγώ είμαι σκεπτόμενος άνθρωπος. Δεν είμαι δημοσιογράφος" .
Πήγαν να του φύγουν τα γυαλιά του Μανωλάκη. "Δηλαδή, οι δημοσιογράφοι δεν είναι
σκεπτόμενοι άνθρωποι; " , είπε αμήχανα, κατακόκκινος από ντροπή.
Ο Βασίλειος-γιος του πολιτικού και ιστορικού Σπυρίδωνος Μαρκεζίνη, που κατάντησε πρωθυπουργός της Χούντας, μην το ξεχνάμε-άρχισε να του κάνει μάθημα περί δημοσιογραφίας και διπλωματικής ιστορίας, με τον άλλον να νιώθει στριμωγμένος και αδύναμος να αρθρώσει λέξη.
Για τους Τούρκους, να πούμε συνοπτικά, πως ο Μαρκεζίνης είπε πως δεν τους θεωρεί Ευρωπαίους και δεν πρέπει να μπουν στην Κοινότητα, ενώ όσον αφορά την ηρεμία που φαίνεται αυτή τη στιγμή να υπάρχει στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, είναι επιφανειακή. Υπάρχουν πάντα τα προβλήματα και οι κίνδυνοι που αυτά εγκυμονούν...
http://nonews-news.blogspot.com

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις