απομόνωση. Εκατοντάδες πόλεις θα πεθάνουν και για περισσότερο από χίλια χρόνια η ζωή των πολλών στα χέρια των ολίγων δεν θα έχει καμία απολύτως αξία. Οι πρώτοι, θα χάσουν το δικαίωμα να συναλλάσσονται (Φορολογική Ενημερότητα), να κατέχουν περιουσία (Κατασχέσεις) και χρήματα (Έλεγχος Κεφαλαίων, Ηλεκτρονικές Συναλλαγές), ενώ θα τους επιτραπεί να ανταλλάσουν μόνο προσωπική εργασία αντί τροφής. Η στέγη και οι καλύβες θα ανήκουν στους δυνάστες (ΕΝΦΙΑ), ενώ σε περίπτωση επιδημιών οι πληθυσμοί θα αντικατασταθούν αμέσως από άλλους που οι ιδιοκτήτες των latifundia θα φέρουν από μακρινούς τόπους (Μετανάστες).
Με ανάλογο τρόπο σήμερα ο «Τζιχαντισμός», ως πολιτική θεωρία και πράξη, διαμορφώνει το ιδεολογικό υπόβαθρο του Τρίτου Κόσμου απέναντι στην πλούσια αποικιοκρατική Δύση, ενώ το αποτέλεσμα της αντίστοιχης πληθυσμιακής όσμωσης Δυτικών και Μουσουλμάνων μέσω του εποικισμού της Ευρώπης και της Ελλάδος είναι προβλέψιμο και αντίστοιχο του αποτελέσματος της πληθυσμιακής όσμωσης στην Ύστερη Αρχαιότητα.
Οι οικονομικές και πολιτικές ελίτ σήμερα υλοποιούν την Νέα Τάξη Πραγμάτων μέσω των πολέμων και της μαζικής μετανάστευσης των λαών, μιμούμενες τις Ελληνορωμαϊκές ελίτ που για οικονομικούς λόγους ενεθάρρυναν την εγκατάσταση των βαρβαρικών φύλων στην επικράτεια της Ρώμης. Η απληστία και η έπαρση της Δύσης την εμπόδιζαν μέχρι σήμερα να αντιληφθεί ότι ο «Τζιχανισμός» δεν αποτελεί απλώς ένα θρησκευτικό κίνημα ζηλωτών, αλλά την συλλογική ιδεολογική απάντηση του Τρίτου Κόσμου στον Δυτικό νέο-ιμπεριαλισμό της παγκοσμιοποίησης.
Την θέση αυτή φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να κατανοούν όλες οι Ευρωπαϊκές πολιτικές ελίτ, από τα Βαλκάνια και τα κεντροευρωπαϊκά κράτη μέχρι και τον πυρήνα. Όλοι αυτοί πλέον ορθώνουν φράκτες στα σύνορα τους για να σταματήσουν τις μεταναστευτικές ροές, ενώ δεν θα διστάσουν να καταργήσουν την συνθήκη του Schengen, ή ακόμα και να αποχωρήσουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση αν απειληθεί η κοινωνική τους συνοχή.
Εξαίρεση βεβαίως αποτελεί η Ελληνική νέο φαναριώτικη πολιτική ελίτ, που επαναπαυόμενη στις παχυλές αποδοχές της, ερμηνεύει τον κόσμο επί τη βάσει των δικών της συμφερόντων. Η πολιτική συμπεριφορά της πρώτης και δεύτερης φοράς αριστεράς και τρίτου μνημονίου, που απεμπόλησε τις ιδεολογικές βάσεις και αρχές της χάριν της «χαράς» της διαχείρισης της εξουσίας, καθώς και ο εκούσιος ή ακούσιος εγκλωβισμός των μουσουλμάνων μεταναστών στην Ελλάδα, επιβεβαιώνουν την κοινή πεποίθηση ότι το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα έχει πάρει προ πολλού διαζύγιο με την λογική. Στην ίδια γραμμή με την ΝΔ, που ευχαριστούσε τους μετανάστες που εποίκιζαν την Ελλάδα, η πρώτη και δεύτερη φορά αριστερά και τρίτου μνημονίου, ενθαρρύνει την εγκατάσταση θρησκόληπτων μεσαιωνικών φιγούρων στην χώρα μας, όταν την ίδια στιγμή η ιδεολογία της έχει οικοδομηθεί και οικοδομείται σε αντιπαλότητα με τον χριστιανικό κόσμο. Η πολιτική αντιγραφή και η μεταφορά μεσαιωνικών συμπεριφορών από τον κόσμο της «Ύστερης Αρχαιότητας» στον σημερινό δημόσιο και κοινωνικό βίο της χώρας, μόνο δεινά θα επιφέρει στην κοινωνία, παρόμοια με αυτά που βίωσε ο Ελληνικός κόσμος στο μακρινό παρελθόν.
[2]G. Sarton, “ Hellenistic science and culture in the last three centuries”, Dover publications, 1959.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια και παρατηρήσεις