Η επιχειρηματική συμφωνία αλλάζει και τα δεδομένα στην επιχειρούμενη αποκρατικοποίηση του «Ελ. Βενιζέλος», καθώς η ελληνική πλευρά
θα βρεθεί να έχει απέναντί της έναν νέο συνομιλητή.
Ωστόσο, η Hochtief δεν αποχωρεί πλήρως από το το αεροδρόμιο, καθώς διατήρησε εκτός συμφωνίας την HOCHTIEF AirPort Capital GmbH & Co. KGaA, μέσω της οποίας ελέγχει μερίδιο 13,3% στο διεθνή αερολιμένα Αθηνών. Έτσι, η πώληση αφορά μόνο την HOCHTIEF AirPort GmbH, που διατηρεί μερίδιο 26,6% στο «Ελ. Βενιζέλος».
Εκ των πραγμάτων, όμως, η αποκρατικοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα καθίσταται εν μέρει περίπλοκη. Και αυτό διότι, ενώ αρχικά η Hochtief είχε εξαιρέσει τον αερολιμένα της Αθήνας από το πωλητήριο, προκειμένου να συντονίσει τις προσπάθειές της με το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), που προσανατολίζεται στην παράλληλη πώληση μεριδίου 30% με ταυτόχρονη επέκταση της χρονικής διάρκειας της σύμβασης παραχώρησης του ααερολιμένα, εν τούτοις αυτός ο σχεδιασμός ανετράπη από τα πράγματα.
Η Hochtief AirPort έχει συμμετοχές στα αεροδρόμια της Αθήνας, της Βουδαπέστης, του Ντίσελντορφ, του Αμβούργου, του Σίδνεϋ και των Τιράνων, τα οποία αθροιστικά διαχειρίζονται περί τους 95 εκατ. επιβάτες κατ’ έτος.
Η συναλλαγή συνολικά ανέρχεται σε 1,5 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα δικαιώματα μειοψηφίας φτάνουν τα 400 εκατ. ευρω. Η συναλλαγή υπόκειται σε έγκριση από τις αρμόδιες αρχές, εάν χρειαστεί, καθώς και σε άλλες εγκρίσεις και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2013.
«Η συναλλαγή είναι αποτέλεσμα μίας πολύ ανταγωνιστικής διαγωνιστικής διαδικασίας» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hochtief, Μαρσελίνο Φερνάντεθ Βέρντες, ο οποίος συμπλήρωσε ότι το τίμημα που θα εισπραχθεί, θα χρησιμοποιηθεί για τη μείωση του χρέους και την επένδυση σε υποδομές.
«Η HOCHTIEF AirPort περνάει στα χέρια ενός μακροπρόθεσμου και αξιόπιστου επενδυτή, που θα συνεχίσει να υποστηρίζει την αεροπορική δραστηριότητα με ένα υπεύθυνο τρόπο. Επίσης, επιτύχαμε τον στόχο μας να προσφέρουμε μία προοπτική στους εργαζομένους», τόνισε με τη σειρά του ο οικονομικός διευθυντής και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Hochtief, Πήτερ Σάσενφελντ.
ΤΟ ΒΗΜΑ
1 Σχόλια:
Η εργασία στην παραλαβή των αποσκευών δεν είναι ούτε για Γερμανούς ούτε για Καναδούς.
Μόνο για Έλληνες δημοσίους υπαλλήλους και μέτρα αποδοτικότητα με όποια μέθοδο αξιολόγησης θέλεις.
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια και παρατηρήσεις