πρωτοσέλιδα των Νέων και του Βήματος ήταν η πρώτη κολοτούμπα - η πλέον αναμενόμενη. Ειδικά τα (τουλάχιστον) συμβατικά ΜΜΕ δεν έχουν ως πελάτες τους αναγνώστες, ακροατές ή τηλεθεατές, αλλά την εκάστοτε κυβέρνηση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι αναγνώστες του ΔΟΛ είναι το εμπόρευμα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είναι ο πελάτης. Αυτή η σχέση είχε εδραιωθεί από την εποχή της μεγάλης κρατικής διαφημιστικής δαπάνης. Τώρα τα ΜΜΕ έχουν θαλασσοδάνεια με τις τράπεζες, οι τράπεζες ανήκουν στο κράτος, οπότε… Τα μεγάλα ΜΜΕ είναι ουσιαστικά ημικρατικά - με δημόσια χρέη και ζημιές και ιδιωτικά κέρδη (έμμεσα και άμεσα) όταν αυτά υπάρχουν. Όπως δηλαδή συμβαίνει σχεδόν σε οτιδήποτε “δημόσιο”. Οι εντός του συστήματος πάντα τα βρίσκουν μεταξύ τους και μοιράζουν την λεία που προέρχεται από ένα κορόιδο που λέγεται φορολογούμενος.
Εκδοτικό συμφέρον από την μία, δημοσιογραφικός ενθουσιασμός από την άλλη, και έτσι η υποστήριξη στην κυβέρνηση από τα ΜΜΕ έχει σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια και παρατηρήσεις