υποβρυχίων. Ανεξήγητες αναβολές για ένα ζήτημα που σε άλλες χώρες λύνεται άμεσα και χωρίς πολλές συζητήσεις έχει προκαλέσει τεράστιο επιχειρησιακό ζήτημα στο Πολεμικό Ναυτικό το οποίο επί της ουσίας έχει μείνει με ένα υποβρύχιο, τον ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ.
>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013
Η Χώρα με ένα υποβρύχιο
ΕΡΩΤΗΣΗ στον Υπουργό Αμύνης υπέβαλαν οι βουλευτές κ.κ. Δημαράς και Αβραμίδης, με θέμα:
« Η
Χώρα με ένα υποβρύχιο ».
Κύριε
Υπουργέ,
Δεμένα στον Ναύσταθμο εξακολουθούν
να βρίσκονται τα υποβρύχια τύπου 209 που από το 2008 δεν έχουν μπαταρίες αφού ο
χρόνος ζωής τους έληξε. Από τότε καμία κυβέρνηση δεν κατόρθωσε να βρει τρόπο,
διαδικασία και τελικά να επιλέξει πως και ποιος θα αναλάβει την αυτονόητη
αντικατάσταση των μπαταριών των
υποβρυχίων. Ανεξήγητες αναβολές για ένα ζήτημα που σε άλλες χώρες λύνεται άμεσα και χωρίς πολλές συζητήσεις έχει προκαλέσει τεράστιο επιχειρησιακό ζήτημα στο Πολεμικό Ναυτικό το οποίο επί της ουσίας έχει μείνει με ένα υποβρύχιο, τον ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ.
υποβρυχίων. Ανεξήγητες αναβολές για ένα ζήτημα που σε άλλες χώρες λύνεται άμεσα και χωρίς πολλές συζητήσεις έχει προκαλέσει τεράστιο επιχειρησιακό ζήτημα στο Πολεμικό Ναυτικό το οποίο επί της ουσίας έχει μείνει με ένα υποβρύχιο, τον ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ.
Το θέμα των μπαταριών των
υποβρυχίων τύπου 209 έχει πολλάκις έρθει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο από όλα
σχεδόν τα κόμματα, ακόμα και από κυβερνητικούς βουλευτές.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της
εφημερίδας ΕΘΝΟΣ της 22 Αυγ 2013, το νομικό επιτελείο του νυν ΥΕΘΑ Δημ.
Αβραμόπουλου εντόπισε σωρεία παραλείψεων στην όλη διαδικασία με την οποία
επιχειρήθηκε η αγορά των συγκεκριμένων μπαταριών. Η διάδοχη
κατάσταση Αβραμόπουλου όμως εμφανίζεται τώρα αποφασισμένη να
ξαναρχίσει τον διαγωνισμό, που απλά σημαίνει εγγυημένα άλλα τρία έως τέσσερα
χρόνια τα υποβρύχια θα μείνουν χωρίς μπαταρίες.
Ερωτάστε :
1.
Αληθεύει η πληροφορία ότι, το νομικό
επιτελείο του κ. Αβραμόπουλου εντόπισε σωρεία παραλείψεων; Ποιες είναι αυτές; Ποιοι
έχουν την ευθύνη για τόσο σοβαρές παραλείψεις; Ποιες οι συνέπειες για τους
ανεύθυνους;
2.
Μήπως οι αδικαιολόγητες καθυστερήσεις
έχουν να κάνουν με επιχειρηματικούς
ανταγωνισμούς, ακριβές τιμές σε σχέση με το εξωτερικό; Μήπως διεξάγεται “πόλεμος” για το ποια
εταιρεία θα πάρει τη δουλειά που πλέον κοστολογείται σε 10 εκατομμύρια ευρώ;
3. Πως σκοπεύετε να καλύψετε προσωρινά το κενό
μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός;
4.
Μήπως η αποδυνάμωση της Χώρας είναι ένα προγραμματισμένο σχέδιο; Γιατί τέτοια
εγκληματική αδιαφορία για τόσο σημαντικά θέματα;
Αθήνα 19 - 9 - 2013
Αρ. πρωτ.1839 ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια και παρατηρήσεις