ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Ο πρωθυπουργός πελαγοδρομεί. Αντώνης Σαμαράς :«Εσύ λες ότι είμαι συκοφάντης της χώρας. Τον συκοφάντη τι τον θες μαζί σου;»

Αντώνης Σαμαράς : ΟΧΙ κ. Παπανδρέου. «Εσύ λες ότι είμαι συκοφάντης της χώρας. Τον συκοφάντη τι τον θες μαζί σου;»
Ο Παπανδρέου πρέπει να τα έχει δεί όλα.
Χθές το βράδυ συναντήθηκε με τον κ. Σαμαρά προκειμένου να τον «ενημερώσει» για τις εξελίξεις και να ζητήσει την στήριξή του, αφού προηγουμένως είχε καθυβρίσει τόσο αυτός, όσο και ο Βενιζέλος, την αξιωματική αντιπολίτευση.
Σήμερα είχε άλλη μια «φαεινή» ιδέα. Τηλεφώνησε λοιπόν πρωΐ πρωΐ στον κ. Σαμαρά
και του ζήτησε να ταξιδέψουν μαζί την Κυριακή, στις Βρυξέλλες, στη Σύνοδο Κορυφής για να συναντηθούν με τους λοιπούς ηγέτες των χωρών της Ευρωπαϊκής Ενώσεως. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως του απάντησε με έντονο ύφος, το προφανές και αυτονόητο : «Εσύ λες ότι είμαι συκοφάντης της χώρας. Τον συκοφάντη τι τον θες μαζί σου. Τι να τους πούμε. Τι να τους ζητήσουμε. Τι να διαπραγματευθούμε. Εγώ σε τι να σε στηρίξω ακριβώς; Εσύ δεν ξέρεις τι ακριβώς θέλεις. Δεν έχεις κάποιο σχέδιο. Πες μου ποιο είναι το σχέδιο σου. Τι ακριβώς επιδιώκεις. Δεν υπάρχει εθνική γραμμή, δεν μου την έδωσες χθες. Ακόμα και με τους υπουργούς σου έχεις διαφωνίες για την πολιτική που ακολουθείς».
Είναι προφανές ότι ο κ. Παπανδρέου πελαγοδρομεί. Είναι προφανές ότι όσοι τον στηρίξουν στην αυριανή ψηφοφορία για το φορολογικό πολυνομοσχέδιο, θα κατηγορηθούν ως φυσικοί αυτουργοί στο έγκλημα που διαπράττει ο Παπανδρέου εις βάρος της Ελλάδος.
Κ.Χ.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις