>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
«Η διά βίου μάθηση άρχισε στο υπουργείο Παιδείας». Αυτός ήταν ο τίτλος του ρεπορτάζ στη χθεσινή «Καθημερινή», για την παρουσίαση του σχετικού προγράμματος από τον Γιώργο αυτοπροσώπως στο κτίριο του υπουργείου Παιδείας• και -να με συγχωρείτε- αλλά ήταν εσφαλμένος. Διότι η διά βίου μάθηση, όπως όλοι γνωρίζουν, πρώτοι και καλύτεροι δε οι υπουργοί, έχει ξεκινήσει από το υπουργικό συμβούλιο, το οποίο επί Γιώργου λειτουργεί, τουλάχιστον κατά την πρώτη ώρα της συνεδρίασής του, και ως ΙΕΚ, προς μεγάλο εκνευρισμό των παντογνωστών που κοσμούν τις τάξεις του με την παρουσία τους. Αν, λοιπόν, με την προσωπική παρουσία του στην εκδήλωση, ο πρωθυπουργός ήθελε να δείξει πόσο ενδιαφέρεται για το θέμα, αδίκως έκανε τον κόπο. Το έχει δείξει από το πρώτο κιόλας υπουργικό συμβούλιο που συγκάλεσε υπό την προεδρία του. Όπως έχει δείξει επίσης, με το προσωπικό παράδειγμα του, ότι τα αποτελέσματα της δια βίου μάθησης δεν είναι πάντα εγγυημένα. Διά βίου, λ. χ., μαθαίνει ο ίδιος τα ελληνικά και παρ’ όλα αυτά ξεκίνησε την ομιλία του με την κομψότατη φράση: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκομαι σε ένα γνώριμο χώρο, όχι κτιριακά, αλλά τουλάχιστον ως αντικείμενο»...
Ανεξαρτήτως αυτού όμως, για τους σοβαρούς μελετητές της σκέψης του Γιώργου (σ. τ. σ.: προειδοποιώ ότι η παραπάνω φράση δεν συνιστά έννοια αντιφατική...), η ομιλία του στην εκδήλωση θα περάσει στα άπαντά του, επειδή εκεί εκθέτει διά μακρών τη θεωρία του για τη λειτουργία του σύγχρονου σχολείου. Αρκούμαι στην παρουσίαση ενός μικρού αποσπάσματος, όπου ο πρωθυπουργός αφήνεται σε μια παρένθεση φιλοσοφικού στοχασμού για τις δυσκολίες του σύγχρονου βίου, με αισθητό τον απόηχο της ρομαντικής εξιδανίκευσης του παρελθόντος: «ίσως να ήταν πιο εύκολο, όταν ο Αδάμ και η Εύα έπρεπε να διαχειριστούν τη γνώση που θα αποκτούσαν, τρώγοντας τον απαγορευμένο καρπό, ή όταν ο Προμηθέας έφερε τη φωτιά, αλλά τα πράγματα έχουν γίνει πολύ πιο πολύπλοκα, όταν ξεκίνησε η ανθρωπότητα να χρησιμοποιεί πια το κάρβουνο, το πετρέλαιο, για την ενέργεια και την παραγωγή μας, αλλάζοντας το κλίμα. ΄Η όταν ο Αϊνστάιν ανακάλυψε την πυρηνική ενέργεια, δίνοντας μια τεράστια εξουσία στον άνθρωπο, που μπορούσε να καταστρέψει την ανθρωπότητα. ΄Η όταν ο Mark Zuckerberg ίδρυσε το Facebook, δίνοντας νέες εξουσίες συμμετοχής στους πολίτες, όπως είδαμε πρόσφατα στην Αίγυπτο». Μεγάλο κρίμα ότι στο ακροατήριο υπήρχαν μόνον υπάλληλοι του υπουργείου Παιδείας! Έπρεπε να έχουν ειδοποιηθεί να φέρουν και τα παιδάκια τους, εφόσον βέβαια είναι κάτω των δώδεκα ετών...
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια και παρατηρήσεις