ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ, ΤΑ ΖΩΑ, Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

Ο κύριος;;  Πάγκαλος δήλωσε πριν λίγες ώρες ότι οι αναγνώστες του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ είναι … ΖΩΑ !!!!
Πάγκαλε, είμαι δημόσιος υπάλληλος και διαβάζω ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ. Είμαι κοπρίτης, είμαι ζώο και ότι άλλο εσύ θέλεις να είμαι. Επίτρεψέ μου όμως να σου πω και εγώ τι είσαι. Δεν θα χρησιμοποιήσω ύβρεις αλλά κάτι πολύ περισσότερο βαρύ. Πάγκαλε, είσαι τριάντα χρόνια πολιτικός του ΠΑΣΟΚ. Πάγκαλε, είσαι ΠΑΓΚΑΛΟΣ.
Α.Α.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις