Η ειδικότερη ανάλυση του περιεχομένου του Διατάγματος αυτού, ανήκει στην σφαίρα της ψυχιατρικής, γι αυτό και δεν θα απασχολήσει το παρόν σημείωμα. Όμως, η διάταξη της § 1 του άρθρου 1, με την οποία «μεταφέρεται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης η εποπτεία του Κέντρου Ερευνών για θέματα Ισότητας (άρθρ. 38 ν. 3858/2010, Α΄ 102)», συνιστά είτε επίδειξη «νομοθετικής» αλλαζονείας (που εγγίζει τα όρια της καταλύσεως θεμελιωδών αρχών του Πολιτεύματος), είτε διάπραξη ασυγχώρητου λάθους (για το οποίο πρωτοετής της Νομικής θα επέστρεφε πάραυτα στο προαύλιο του νηπιαγωγείου). Το Κέντρο Ερευνών για θέματα Ισότητας, από της ιδρύσεώς του, το 1994, ετέλει υπό την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ισότητας (υπαγομένης στο Υπουργείο Προεδρίας και είτα στο Υπουργείο Εσωτερικών με τις κατά καιρούς ποικιλώνυμες «ουρές» του – «Αποκέντρωσης» και άλλων τινών). Αίφνης, την 1η Ιουλίου 2010, με το άρθρο 38 του Νόμου 3858 υπήχθη στην εποπτεία του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Και τώρα, πριν καν συμπληρωθεί εξάμηνο, με το άρθρο 1 του Προεδρικού Διατάγματος 127, επανέρχεται υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εσωτερικών!
>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ : ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΔΙΟ….. (νέο επεισόδιο στον διοικητικό κλαυσίγελω)
Περιφερόμενες αρμοδιότητες και αδέσποτες υπηρεσίες δεινοπαθούν, εδώ και 16 μήνες, στην χειρουργική κλίνη των μαθητευόμενων μάγων του ε-βρωμολογοϊκέτη Ανθυπάτου. Το τελευταίο, αλλά όχι έσχατο, επεισόδιο στον διοικητικό κλαυσίγελω, που μαστίζει τη Χώρα, γράφεται με το (διπλοδημοσιευθέν στο υπ’ αριθμ. 214 φύλλο του Α΄ τεύχους του ΦΕΚ της 20ης Δεκεμβρίου 2010) Προεδρικό Διάταγμα 127/2010 («Ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων, Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Προστασίας του Πολίτη και Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας»).
Η ειδικότερη ανάλυση του περιεχομένου του Διατάγματος αυτού, ανήκει στην σφαίρα της ψυχιατρικής, γι αυτό και δεν θα απασχολήσει το παρόν σημείωμα. Όμως, η διάταξη της § 1 του άρθρου 1, με την οποία «μεταφέρεται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης η εποπτεία του Κέντρου Ερευνών για θέματα Ισότητας (άρθρ. 38 ν. 3858/2010, Α΄ 102)», συνιστά είτε επίδειξη «νομοθετικής» αλλαζονείας (που εγγίζει τα όρια της καταλύσεως θεμελιωδών αρχών του Πολιτεύματος), είτε διάπραξη ασυγχώρητου λάθους (για το οποίο πρωτοετής της Νομικής θα επέστρεφε πάραυτα στο προαύλιο του νηπιαγωγείου). Το Κέντρο Ερευνών για θέματα Ισότητας, από της ιδρύσεώς του, το 1994, ετέλει υπό την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ισότητας (υπαγομένης στο Υπουργείο Προεδρίας και είτα στο Υπουργείο Εσωτερικών με τις κατά καιρούς ποικιλώνυμες «ουρές» του – «Αποκέντρωσης» και άλλων τινών). Αίφνης, την 1η Ιουλίου 2010, με το άρθρο 38 του Νόμου 3858 υπήχθη στην εποπτεία του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Και τώρα, πριν καν συμπληρωθεί εξάμηνο, με το άρθρο 1 του Προεδρικού Διατάγματος 127, επανέρχεται υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εσωτερικών!
Η ειδικότερη ανάλυση του περιεχομένου του Διατάγματος αυτού, ανήκει στην σφαίρα της ψυχιατρικής, γι αυτό και δεν θα απασχολήσει το παρόν σημείωμα. Όμως, η διάταξη της § 1 του άρθρου 1, με την οποία «μεταφέρεται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης η εποπτεία του Κέντρου Ερευνών για θέματα Ισότητας (άρθρ. 38 ν. 3858/2010, Α΄ 102)», συνιστά είτε επίδειξη «νομοθετικής» αλλαζονείας (που εγγίζει τα όρια της καταλύσεως θεμελιωδών αρχών του Πολιτεύματος), είτε διάπραξη ασυγχώρητου λάθους (για το οποίο πρωτοετής της Νομικής θα επέστρεφε πάραυτα στο προαύλιο του νηπιαγωγείου). Το Κέντρο Ερευνών για θέματα Ισότητας, από της ιδρύσεώς του, το 1994, ετέλει υπό την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ισότητας (υπαγομένης στο Υπουργείο Προεδρίας και είτα στο Υπουργείο Εσωτερικών με τις κατά καιρούς ποικιλώνυμες «ουρές» του – «Αποκέντρωσης» και άλλων τινών). Αίφνης, την 1η Ιουλίου 2010, με το άρθρο 38 του Νόμου 3858 υπήχθη στην εποπτεία του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Και τώρα, πριν καν συμπληρωθεί εξάμηνο, με το άρθρο 1 του Προεδρικού Διατάγματος 127, επανέρχεται υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εσωτερικών!
Υιοθετώντας την πλέον καλόπιστη εκδοχή (ότι δηλαδή όλες αυτές οι αλλαξο-ϋπαγωγές οφείλονται σε άγνοια, σε προχειρότητα, σε σοσιαλιστικό ενθουσιασμό ή απλώς σε βλακεία, - και ότι δεν συντρέχει απολύτως καμμία περίπτωση «εξυπηρετήσεως» περιέργων καταστάσεων ή συμφερόντων, όπως ευκόλως θα υπέθεταν και ασμένως θα υπεστήριζαν σε άλλες εποχές οι καχύποπτοι Ροβεσπιέροι του Κινήματος της Αλλαγής), διατυπώνουμε μια μόνον ερώτηση: Είναι δυνατή η κατάργηση διάταξης Νόμου (τυπικού Νόμου, ψηφισμένου από την Βουλή, - όπως ο Νόμος 3858/2010), με διάταξη Προεδρικού Διατάγματος; Δυστυχώς, όποια απάντηση κι αν δοθεί η Κερκόπορτα (και όχι μόνον αυτή) έχει ήδη ανοίξει…
οπωπητήρ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια και παρατηρήσεις