πίσω από το άλλο, θα είχαν μήκος 109 χλμ!! Για να μεταφέρει το φορτίο του βάρους 180.000 τόννων, με ταχύτητα 21 κόμβων, διαθέτει μια μηχανή με προωστική δύναμη ισάξια των κινητήρων 10 Airbus A380! Διαθέτει επίσης ηλεκτρογεννήτριες οι οποίες παράγουν 14 μεγαβάτ, ισχύς η οποία μπορεί να τροφοδοτήσει με ηλεκτρική ενέργεια μια πόλη 16.000 κατοίκων. Όσο για την ημερήσια κατανάλωση καυσίμου, ο μέσος όρος φθάνει τους 300 τόννους, ενώ το πλήρωμά του αποτελείται μόνον από 26 ναυτικούς.
>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
Τετάρτη 13 Μαΐου 2015
Η φωτογραφία της ημέρας
Το CMA CGM Kerguelen,
κάνει το παρθενικό του ταξίδι. Έχει μήκος 400 μέτρων, πλάτος 54 μέτρων και μπορεί να μεταφέρει
17.722 κοντέινερς, που αν τα βάζαμε σε σειρά, το ένα
πίσω από το άλλο, θα είχαν μήκος 109 χλμ!! Για να μεταφέρει το φορτίο του βάρους 180.000 τόννων, με ταχύτητα 21 κόμβων, διαθέτει μια μηχανή με προωστική δύναμη ισάξια των κινητήρων 10 Airbus A380! Διαθέτει επίσης ηλεκτρογεννήτριες οι οποίες παράγουν 14 μεγαβάτ, ισχύς η οποία μπορεί να τροφοδοτήσει με ηλεκτρική ενέργεια μια πόλη 16.000 κατοίκων. Όσο για την ημερήσια κατανάλωση καυσίμου, ο μέσος όρος φθάνει τους 300 τόννους, ενώ το πλήρωμά του αποτελείται μόνον από 26 ναυτικούς.
πίσω από το άλλο, θα είχαν μήκος 109 χλμ!! Για να μεταφέρει το φορτίο του βάρους 180.000 τόννων, με ταχύτητα 21 κόμβων, διαθέτει μια μηχανή με προωστική δύναμη ισάξια των κινητήρων 10 Airbus A380! Διαθέτει επίσης ηλεκτρογεννήτριες οι οποίες παράγουν 14 μεγαβάτ, ισχύς η οποία μπορεί να τροφοδοτήσει με ηλεκτρική ενέργεια μια πόλη 16.000 κατοίκων. Όσο για την ημερήσια κατανάλωση καυσίμου, ο μέσος όρος φθάνει τους 300 τόννους, ενώ το πλήρωμά του αποτελείται μόνον από 26 ναυτικούς.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια και παρατηρήσεις