ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Φθάνει η ώρα των πετρελαίων;

Κατέπλευσε το πρωί στο παλιό λιμάνι της Πάτρας το ερευνητικό σκάφος «Nordic Explorer» της Νορβηγικής εταιρείας PetroleumGeo-Services, το οποίο θα πραγματοποιήσει γεωφυσικές έρευνες για τον εντοπισμό υδρογονανθράκων.
Μετά τον ανεφοδιασμό του, το πλοίο θα αποπλεύσει με κατεύθυνση το βόρειο Ιόνιο, προκειμένου να ξεκινήσει αμέσως τις γεωφυσικές έρευνες. Οι έρευνες αυτές θα καλύψουν μια συνολική έκταση περίπου 220.000 χιλιομέτρων στο Ιόνιο Πέλαγος και τη θαλάσσια
περιοχή νοτίως της Κρήτης, και θα διαρκέσουν τουλάχιστον τρεις μήνες.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις