ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Κάποτε το ποδόσφαιρο δεν ήταν «προϊόν» ούτε οι ομάδες ανώνυμες εταιρείες >>> Κάποτε την νίκη επί του αντιπάλου γιόρταζαν οι ποδοσφαιριστές σε κάποιο ταβερνάκι >>> με φασολάδα και ρετσίνα που πλήρωναν οι ίδιοι από την τσέπη τους >>> και το πρίμ της διοίκησης ήταν το επιδόρπιο, κάποιο παγωτό ή τα φρούτα >>> και για τους "καλούς" ποδοσφαιριστές υπήρχε μια θέση στην χωροφυλακή ή στην γυμναστική Ακαδημία >>> Κάποτε το αποτέλεσμα κάθε αγώνα δεν εξαρτάτο από το «στοίχημα» >>> Κάποτε οι ελληνικές ομάδες είχαν έλληνες παίκτες και όχι όπως σήμερα που, μαύροι, άσπροι, κίτρινοι >>> απλώς φοράνε πράσινες, κόκκινες, κίτρινες φανέλες... >>> Κάποτε οι φίλαθλοι πανηγύριζαν, φώναζαν, έβριζαν, πλακώνονταν στο ξύλο, για τον Παναθηναϊκό, τον Ολυμπιακό, την ΑΕΚ, τον ΠΑΟΚ... >>> Σήμερα πανηγυρίζουν, φωνάζουν, βρίζουν, σπάει ο ένας το κεφάλι του άλλου για τις ανώνυμες εταιρείες του Μαρινάκη, του Αλαφούζου και των λοιπών μεγαλομετόχων >>> Κάποτε το ποδόσφαιρο ήταν η διασκέδαση της Κυριακής >>> Σήμερα, δυστυχώς, έγινε εμπόρευμα, "προϊόν" και η μπάλα παίζεται στα γραφεία στοιχημάτων, στο χρηματιστήριο και ευδοκιμεί στις γεμάτες από κοπριά και βρώμα αλάνες >>> των οικονομικών συμφερόντων, της μίζας και του ξεπλύματος μαύρου χρήματος >>> Το σύγχρονο επαγγελματικό ποδόσφαιρο γέμισε από "παράγκες" όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο >>> Σήμερα μάθαμε και για την "παράγκα" ή καλύτερα για την πολυτελή έπαυλη και της FIFA
__________________________________________________________________________________________________

Κυριακή, 31 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΕΡΩΚΕΑΝΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Το μεγαλύτερο υπερωκεάνιο στον κόσμο, το «Allure of the Seas» πραγματοποίησε χθες Σάββατο, θεαματική έξοδο από την Βαλτική θάλασσα. Προχθές βγήκε από τα ναυπηγεία και χθες Σάββατο, στις 17.18΄,   περνώντας μόλις ένα μέτρο κάτω από την κρεμαστή γέφυρα Storebaelt στην Δανία που είναι μια από τις υψηλότερες στον κόσμο, ξεκίνησε για το παρθενικό ταξίδι του. Το «Allure of the Seas» είναι το «αδελφό» σκάφος του «Oasis of the Seas» που καθελκύσθηκε πέρυσι τον Οκτώβριο. Τα δύο πανομοιότυπα πλοία ανήκουν στην Royal Carribean, και είναι το καμάρι των ναυπηγείων Turku, που βρίσκονται στα νοτιοδυτικά παράλια της Φινλανδίας, ιδιοκτησίας του νοτιοκορεατικού ομίλου STX.
Η γέφυρα Storebaelt, που συνδέει τα νησιά Fionie και Seeland, έχει ύψος 65 μέτρα από την επιφάνεια της θαλάσσης. Για να μπορέσει να περάσει το υπερωκεάνιο οι σχεδιαστές του πρόβλεψαν για την ύπαρξη συμπτυσσομένων κατά 7 μέτρα καπνοδόχων, αλλά και την προσθήκη έρματος, ώστε το συνολικό ύψος του σκάφους να μειώνεται στα 64 μέτρα.
Το «Allure of the Seas» με κατασκευαστική «δωρεά» για την απόκτηση του επιζήλου τίτλου-ρεκόρ ως του μεγαλυτέρου υπερωκεανίου στον κόσμο, είναι μόλις 50 εκατοστά μακρύτερο από το «αδελφό» του σκάφος «Oasis of the Seas», έχει μήκος 361 μέτρα , πλάτος 66 μέτρα και διαθέτει 16 καταστρώματα και η κατασκευή του κόστισε 1 δις. ευρώ. Το υπερωκεάνιο αναπτύσσει ταχύτητα 20 κόμβων (37 χλμ/ώρα), έχει πλήρωμα 2100 μελών και μπορεί να φιλοξενήσει 6360 επιβάτες. Ενδιαφέρον επίσης είναι το γεγονός ότι έχει εκτόπισμα πέντε φορές μεγαλύτερο του «Τιτανικού». Το «Allure of the Seas» κατευθύνεται τώρα προς το Fort Lauderdale της Φλώριδας των ΗΠΑ, όπου θα νηολογηθεί και θα πραγματοποιεί κρουαζιέρες στις Μπαχάμες.
Στο video που παραθέτουμε, το «Allure of the Seas» κατά την διέλευσή του από την γέφυρα Storebaelt
F.I.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις